GROUP FITNESS


  • Latino bodystyling - aerobně-posilovací cvičení, které podpoří koordinaci celého těla při jednoduchých tanečních choreografiích doplněných o posilovací prvky pro celé tělo.
  • Kruhový trénink - jeden z náročnějších tréninků, při kterém projdete vždy několik stanovišť a v každém kole procvičíte celé tělo. Lekce je vhodná i pro pány.
  • Ballet for all - základní baletní prvky, které vás naučí dokonalému držení těla a ladným pohybům, vše za doprovodu příjemné klasické hudby.
  • TRX - TRX je unikátní závěsný systém, který umožňuje cvičení s vlastní váhou těla. Zátěž si každý přizpůsobí dle svých možností polohou těla vůči zemi. Cvičení posiluje rovnoměrně celé tělo a zaměřuje se především na zpevnění středu těla neboli CORU.
  • Be fit mom- máte miminko a chcete začít cvičit? Použijte ho jako závaží a zahřejte se na skvělé kondiční lekci. Dítko můžete i "odložit" vedle a nechat ho hrát si vběhem hodiny. Lekce je vhodná pro maminky s dětmi do 4 let.
  • Jumping - skákání na trampolínách se stalo oblíbeným cvičením, při kterém spálíte mnoho kalorií a ještě se u toho pobavíte! Lekce vhodná pro všechny, kteří se chtjí u cvičení bavit.
  • Bosu - kardio-posilovací hodina na balančních podložkách Bosu - aerobní prvky střídají prvky posilovací zaměřené na celé tělo.
  • Power joga - lekce vychází z klasické jogy. Pro power jogu je typické dynamické střídání pozic, které rozvíjí sílu a flexibilitu. Cvičením jogy nejen posílíte mysl, ale i krásně vytvaruje celé tělo.
  • Pilates - hodina probíhá v pomalém tempu a má za cíl posílit mysl pomocí sprácného dýchání, posílit střed těla a precizní provázení pohybů.

 


 15 Jul
Visit us on Facebook